27 september 2011

Oj oj vilken dag

Barnen har varit på sitt sämsta humör sen jag vet inte när.. Det gick bra när vi var och firade Leo men när vi skulle åka hem därifrån bröt ju Leah ihop totalt. Och i den stilen har hela dagen fortsatt.

Är lite sur med. För jag har kommit på att den här veckan kommer jag inte ha tid att träna något. Möjligen på torsdag. Både förmiddagar och eftermiddagar/kvällar har/är uppbokade med massa saker.

Nyss kom Pontus hem han och barnen är ute i trädgården. Han ska bara äta lite och sen så bär det av ut till Asby. Ska ha kvällsfika där med Pontus sida av familjen. Den här veckan är den sista som Sandra veckopendlar, sen blir hon stockholmare på heltid:) Så vi skulle träffas lite ikväll för vi vet ju inte när det blir nästa gång:)

Nu ska jag gå och ta mig en huvudvärkstablett. Mitt huvud håller att explodera....

//Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vilken fin blogg du har. Vet inte hur jag hitta den men de gjorde jag=)
/emelie