28 september 2011

Fullt upp denna dag

En bild på alla trollungarna igår (minus Hugo då:)

Eller ja i alla fall förmiddagen. Barnen ska till dagis idag efter litet uppehåll (det var stängt i måndags och i tisdags var de lediga när vi skulle och fira Leo:). Jag ska ner till Nässjö på ett intromöte med det nya jobbet. Kul att äntligen händer lite där, var ett tag sen sist. Så skönt om jag kan få schema och allt för att kunna planera lite:) Börjar ju 1 november där och det är ju snart bara en månad kvar!

Nu ska jag slänga i mig yoghurten innan jag måste upp och väcka Leah som fortfarande sover. Så klart en dag när vi måste komma iväg skapligt så tar hon sovmorgon. Hugo gör det ju aldrig nu mer. nej han går upp när pappa går varje dag, runt kvart i sex tiden. Kul kul. Inte konstigt att han är trött sen på eftermiddagarna:)

//Sofie


1 kommentar:

Emme sa...

åh så söta de är våra barn:) du har inte lust att mejla över några fler bilder från Leos födelsedag till mig?:) kram