24 november 2011

Godmorgon alldeles förtidiga morgon..

Du satt man här igen. Och vet ni? jag har gjort mig en skål gröt till frukost! Det var längesen sist. Ja var jätteduktig och åt alltid gröt till frukost under en lång period men jag vet inte vad som hände..NU är det dags att återuppta gamla bra vanor tycker jag:)

Annars var jag duktig och var och simmande igår, 100 längder. Alltså 2.5 kilometer. Det är ju riktigt skönt att simma. Jag har (återigen) inte gjort det på länge. Emelie brukar också simma så vi funderade på att slå oss ihop. Simning är en av få träningsformer som faktiskt blir så mycket roligare när man är två. Det kan ju bli lite enformigt och ligga och simma fram och tillbaka i en bassäng...:)

Nu ska jag äta upp gröten min och klä på mig och barnen. Återigen dags för en jobbdag. Men helgen är snart hos oss igen:)

//Sofie

Inga kommentarer: