30 november 2011

Päronsplit

Jaha så har man plågat sig själv på gymmet i över 1 timme och vad sitter jag med i munnen? Jo en päronsplit. Hade massa glass i frysen som Pontus köpte hem till Hugo. Har Hugos mamma någon karaktär? Nej. Uppenbarligen inte.

Annars gick det faktiskt väldigt bra och träna. Vi var riktigt duktiga Noomi och jag:) Skitsnack blev det inte mycket av under träningen så det tog vi ifatt efteråt. Så jag glömde bort klockan lite och Pontus som skulle iväg. Men det gick bra som tur var.

Hugo har varit piggare nu ikväll så det är jätteskönt! Hoppas det håller i sig. Imorgon är jag hemma med barnen. Min först riktiga VAB dag. Jag har varit hemma med sjuka barn innan men då har jag aldrig haft något jobb (eller varit timvikarie men ni fattar) eller så har jag studerat. Så det känns nästan lite roligt att få ringa och säga att man ska vara hemma för vård av sjukt barn. Eller roligt men ja återigen ni fattar nog vad jag menar. Annars lämna en kommentar så ska jag förklara mer ingående för er. Tro mig:)

Nu ska jag ner och lägga på i pannan och sen hoppa in i duschen.Sängen känns väldigt lockande därefter så det får det nog bli.

God Natt!

//Sofie


Inga kommentarer: