21 november 2011

Jag skulle ju bara...

Gå ner i källaren och inventera matkällaren inför kommande storhandling. Vad hände? Jag började storröja och rensa ur hela matkällaren. Tröttnade på att det såg förjävligt ut där inne så nu är det prima ballerina! Snyggt och fint och återigen en massa saker utgallrade. Sånt som ska skänkas bort och sånt som ska till tippen. 

Stannade rensandet där? Nej. Jag tog mig genast an två av de andra garderoberna där nere. Så nu har vi återigen två megastora högar av saker som ska slängas och skänkas bort. Fan jag skulle vilja ha en alldeles egen container. Tänk vilken lyx det vore:) 

Skönt att veta att det är prydligt där nere nu. Har skogarderoben som skulle behöva sig en omgång också men den får nog Pontus ta tag i. Där inne är det mer hyllor som ska upp. Skorna är redan genomgångna:) Jag har gjort mitt nu blir det allt Pontus som får ta sin del... Nu är jag trött. Jag har ju hållit på sen jag kom hem. I 3 timmar. 

//Sofie


Inga kommentarer: