24 november 2011

Då var vi hemma igen

Tillbaka på plasts i Ljungsäter. Hugo kollar på barnkanalen och Leah hoppar i soffan. Snart blir det mellis.

I alla fall för barnen. Jag åt bakad potatis till lunch och jag är fortfarande proppmätt! Ohh my..

Pontus ska och hjälpa Krille ikväll. Igår var det Robin som fick en hjälpande hand. Jag ska hinna med en sväng till gymmet innan. Åker precis när Pontus kommer hem så ska vi nog få till tidsschemat även idag.

Vet inte om jag och barnen kanske ska försöka få upp lite adventspynt nu ikväll. Har inget plockat upp än. Var ju och rev bland lådorna i måndags men då tyckte jag det var lite väl tidigt att sätta upp det. Hugo längtar också tills pappa hugger en gran som vi kan ha på tomten. Det ska vara ljus i den och och så ska Hugo dansa kring den. Det har han sagt. Undra om Hugo kommer tycka det bli roligt att ha gran inne i år. Tidigare har han ju inte brytt sig nämn värt men nu verkar han ju riktigt intresserad av julen:) De pratar nog en del om det på dagis.

//Sofie 

Inga kommentarer: