22 november 2011

Vänder bara ryggen till så..

Men Leah...Hon är sån himla skitunge så det är inte sant. 

Jag stod och höll på med maten och rätt som det är när jag vänder mig om hittar jag Leah sittandes på golvet. Inget konstigt med det. Om det inte hade varit för att hon sitter och brer smör på en broderad tomte. Helt normalt. 

Förbaskade unge så snabb hon är! Hon har alltså undertiden jag stod och stekte bacon hunnit ner i källaren, öppna en av garderoberna och lycktas rota fram den broderade tomten. Upp igen och så fram med en gammal smörkniv från diskmaskinen och så var det bara att börja bre. 

Ibland skulle jag vilja veta hur hon tänker:) 

//Sofie

1 kommentar:

Tina sa...

hahaha, det där måste du skriva upp så du inte glömmer och berätta för henne när hon får barn...haha bus-Leah!!