16 november 2011

Nu så..

Har jag tid att sitta här en stund:) Barnen har levt rövare enda sedan vi kom hem. Ohh my att 2 barn kan föra sånt oväsen och ställa till med sån oreda..Såna här dagar känns 2 barn så rätt. Vad skulle man göra av den tredje liksom?:)

Vi har just ätit middag, fläskpannaka det är gott det! Har även suttit med alla dessa bilder. Men nu så har jag plockat fram allt som ska framkallas! Nu är det bara till och göra ett besök i en fotoaffär. Kommer nog bli dyrt med tanke på mängden bilder men men.

Tanken är träning ikväll, eller i alla fall en promenad med Poker. Se vilket det blir. Om jag hinner med något. Måste göra klart dammsugningen och sen moppa golven. Hugo spillde ut ett helt glas med mjölk just så det är ju mer än lägligt för att ta sig ett varv med skurhinken.

Tvätten finns där också som alltid och ropar på mig. Tror inte det går en dag som jag inte tvättar/viker tvätt på. Helt otroligt vad man kan smutsa ner kläder.

//Sofie



Inga kommentarer: