21 november 2011

Vi har ju problem

När jag rensade ur vår matkällare hittade jag inte mindre än 6 stycken kaffekokare. Det kan ju omöjlig vara normalt att ha 6 stycken kaffekokare i sin ägo,eller? 

Ja vi kokar vårat kaffe här hemma. Eller Pontus gör det, jag dricker ju inte kaffe. Fast å andra sidan kokar ju jag kaffe också så låt gå för vårat kaffe. Det är ju till och med jag som alltid köper hem det där kaffet. Så nog kan jag ju skriva vårt kaffe med gott samvete. Så får det bli. Vårat kaffe. 

För den som tycker att vår trappa är helt groteskt smutsig vill jag bara poängera att det är källartrappan jag ställt upp dem på. Inte vår vanliga trappa. Den ser fan värre ut... Tro mig. Kanske inte smutsmässigt men utseende mässigt. Vi har fortfarande inte hunnit med och renovera den sen vi slet bort heltäckningsmattan som var där innan. För en si så där 2½ år sen. Tänk vad tiden går snabbt ibland. 

//Sofie

Inga kommentarer: