16 november 2011

Bilder som ska framkallas

En nykläckt Hugo tillsammans med sin faster. 
Hugo på hans 1 årsdag som vi firade på sjön, Go och Glá:) 
Och nu fick Sandra händerna fulla när Leah kom till oss:) 
Leah på sin 1 årsdag. Helt piggelin var hon inte men det var spännande med allt  som hände runtomkring. Det var det ju:) 
Jag satt hela kvällen igår och gick igenom alla bilder och valde vilka som skulle framkallas. Och jag är ändå inte klar. Jag ska göra varsitt album åt Hugo och Leah med bilder från deras första år. Så att bara gå igenom bilderna från deras första år var ett projekt. Men det blir nog bra:)

//Sofie

1 kommentar:

Sandra sa...

Första gången jag träffade Hugo :-) Första gången jag prioriterade bort fotbollen... Kärlek!
Hälsa till de små att snart snart kan vi ses igen! Robban måste på möte i Tranås så fort Linus är född, jag kommer åka med!