19 november 2011

Klara mig inte utan

Handlade på mig lite igår av det som håller på att ta slut i mitt lilla badrumsskåp. Dessa två skulle jag nog inte klara mig utan.
När jag klippte mig till lite kortare frisyr hade jag jättsvårt att hitta något bra hårvax. Men tillslut fann jag den och nu kan jag knappt gå utan för dörren utan det i håret.

Likaså denna helt underbara ögonbrynspenna! Jag som är blod har ju typ inga ögonbryn, eller ja de är ljusa. Jag har gått till salonger ibland och fått dem färgade men det är ju rätt dyrt och så måste man fylla på det med jämna mellanrum. Färga dem själv har inte blivit lyckat och likaså har jag haft jätteproblem med att finna den ultimata ögonbrynspennan. Men här är den:) Så bra! Kommer nog aldrig byta för det kommer nog aldrig finnas någon bättre!

//Sofie

Inga kommentarer: