27 november 2011

Julkort

Sitter och filosoferar lite över julkort. Hur vi ska göra i år. Kort på barnen eller inte? Ja det är frågan. Visst är det kul att skicka iväg kort på trollen men så gäller det ju att få till ett riktigt bra kort också. Det är inte det lättaste vill jag lova.

Hur gör ni? Eller ni kanske inte ens skickar julkort.. Det är ju inte alla som gör det:) Men jag tycker det är så himla kul och få julkort så då måste man ju anstränga sig och skicka iväg några också. Tycker jag i alla fall:)

Förra året blev det denna bilden vi skickade iväg. Jag beskärde den  dock lite och så gjorde lite ljusändringar. Jag var inte så jättenöjd med bilden men det var den enda där båda barnen skrattade och kollade (någorlunda mycket) in i kameran. Men de som fick kortet tyckte det var fint. Och det är ju det viktigaste. 
//Sofie

Inga kommentarer: