30 november 2011

Ännu mer feber

Så var det Hugos tur att få feber. De ringde från dagis idag så Pontus pappa var (återigen) supersnäll och åkte och hämtade barnen på dagis så jag hann jobba klart de sista timmarna. Pontus hade svårt att åka ifrån och i mitt jobb är det definitivt svårt då det måste komma in en annan personal och det kan ju ta sin tid.

Vi löste det i alla fall denna gången och det är skönt. Men är ens barn sjuka så måste man ju åka ifrån. Så är det ju bara. Båda barnen sover nu och jag sitter här.

Funderar på att sova en stund jag också. Ska och träna klockan 17 tillsammans med Noomi. Det ska bli kul. Något skoj mitt i all feber.

Slår vad om att jag åker på feber till helgen. Vi som har hela helgen inplanerad. Skulle inte förvåna mig.

Hoppas mammas prins är piggare när han vaknar..
//Sofie

Inga kommentarer: