20 november 2011

Kvällspromenad

Blev en kvällspromenad tillsammans med Tina och Zeb. Hugo och jag (Poker med såklart) åkte iväg och gick en sväng tillsammans. Trevligt så här i höstmörkret. Hann med att prata lite med Jennie i telefonen innan också. Vi har försökt få till ett vettigt telefonsamtal hur många gånger som helst men inte lyckats haha. Ja det är inte alltid lätt:)

Sen hem till ett kaos. Bland annat en sambo som aldrig mer kommer får dricka whiskey...Ohh my han har varit ett vrak hela dagen. Veden kom ju in i alla fall så det var ju tur det. Men barnen skrek, Pontus låg inne på toan och mådde illa, den rena tvätten låg utsprid över hela huset (Leahs förtjänst..), köket fullt av disk, barnen skulle duscha och ha kvällsmat och sen jag som ska iväg och jobba och behöver förbereda inför det.

Jaja nu råder lugnet (tror jag det är tyst i alla fall) så jag kollar på Gustafsson 3 trappor innan jag ska åka iväg. Ska ta mig något och äta också. Kan behövas:)

//Sofie

Inga kommentarer: