25 november 2011

Vaknar till liv med hjälp av en sockerkick

Oboy kallas det. Dricker man inte kaffe så gör man inte. Skulle vara allt bra om man gjorde det ibland. Jag är verkligen så trött. Trodde jag ställt klockan fel i morse för hon kunde ju omöjligt redan vara 06 när det ringde. Men det var hon. Skit klocka.

Idag blir det jobb som vanligt. Barnen ska till dagis. Sen i kväll bär det faktiskt av till mamma och pappa för min del. Ska sova över där inatt. För imorgon (jättetidigt) åker Cissi och jag ner en sväng till Ullared! Så himla skoj ska det bli. Vi och alla andra julshoppingsugna personen som just fått lön. Men jaja. Vi ska vara där tidigt och slå oss fram. Det blir nog bra:)

Nu måste jag göra något så jag inte somnar här framför datorn. Det var helt otroligt så segstartad man kan vara....

//Sofie




Inga kommentarer: