15 november 2011

Fullt upp denna kvällen..

Har hunnit med att äta mat som Pontus varit så snäll och lagat:) Fick även rycket när jag var nere i källaren. Vår duschkabin som vi har stående där (den vi använde när vi renoverade badrummet) som inte har blivit rengjord sen jag vet inte när. Och efter att Pontus duschat där när han varit och jobbat så har den blivit rätt så skitig. 

Så när jag tänt i pannan och väntade på att slå om den så hoppade jag in i duschen och började projekt storrengöring! Tyvärr verkar det ju vara omöjligt att få den helt ren, tips någon? Provade med både såpa, fönsterputs och något mer medel men det blev inte helt rent. Rent är det ju i jämförelse med vad det var innan men inte helt. Irriterande då man skrubbar och skrubbar och skrubbar. Använde både mirakelduk och sen tillslut en diskborste men skiten var oövervinnerlig...

Just nu sitter jag och rensar och sortera bland alla bilder. Har nu bestämt mig för att föra över de bilder jag vill framkalla på ett usbminne och sen ta med det till en fotoaffär och framkalla bilderna där. Jag orkar inte med att det alltid ska strula när jag försöker ladda upp bilderna på olika hemsidor. Ni vet väl själva hur länge jag skrivit om att jag ska framkalla kort? Och varje gång har jag försökt på olika hemsidor men det har aldrig fungerat.. 

Har även hunnit med att dammsuga hela huset (välbehövligt med tanke på klippningen förut) och städat undan lite i övrigt här hemma. 

Nu åter till mina bilder. Någon gång måste jag ju lyckas och bli klar:) 

//Sofie

1 kommentar:

tina sa...

Jag tog svinto tillslut när jag slet med våran. Och jif funkade också ganska bra men som sagt frustrerande när man gnor och gnor..