19 mars 2012

Bege mig av

Ska jag göra mycket snart. Prova på ett helt nytt jobb. Se hur det går. Telefonintervjuare åt ett marknadsundersöknings företag. Spännande:) Telefonförsäljare är jag personligen allergisk emot men när det ringer folk och vill att man ska ägna två minuter åt en undersökning brukar jag faktiskt ställa upp. Det är ju oftast för en bra sak.

Se hur det går som sagt. Har ingen aning om det är något för mig men det är alltid bra få in lite pengar som bekant. De går ju åt:) Och det här jobbet var det fastlön!Inte provision som på som många andra telefon-vad-det-nu-kan-vara-jobb. Jobba för provision. Det är jag också allergiskt emot:)

Poker och jag var precis ute på en extremt blåsig promenad. Och halkig då det fortfarande låg kvar snö och is av det som kom i morse. Ändå att solen legat på. Men det är ju rätt kallt ute. Beror nog på det.

Nu ska jag dra! På återseende!

//Sofie

Inga kommentarer: