14 mars 2012

Går och lägger mig...

Ska upp tidigt imorgon då det vankas jobb ett par timmar på morgonen/förmiddagen. Sen blir det lekdejt med Emelie och Leo efter lunch, det ser vi framemot!

Har gått kvällspromenad tillsammans hela familjen ikväll. Mys! Med undantag för ett par hysteriska utbrott från barnen så gick det rätt så smidigt. Var nog för de fick gå själva delar av promenaden. Plocka med stenar och kasta pinnar till Poker i kvällssolen. Åh vad jag tycker om den här årstiden!

Kom hem rätt sent så jag hann inte med min planerade simning. För ta det imorgon i stället.

Suttit och planerat jobb och ledighet i sommar. Vi ska ju bygga ut övervåningen i sommar så vi har suttit och kollat igenom föräldrardagar och hur Pontus semester ligger etc.

Pontus har även hjälpt mig med alla a-kassa pappren. Hoppas allt är rätt nu. Återstår och se.

Hopp i säng var det ja:)

//Sofie

Inga kommentarer: