16 mars 2012

Jobben trillar in sakta med säkert...

Ska jobba dygn i helgen. De ringde från stället där jag hade mitt långvikariat och de hade brist med folk i helgen. Så 10 imorgon går jag på och jobbar tills 10 på söndag. Bra då får jag ihop många timmar = mer pengar:)

Sen ringde de från ett annat ställe jag sökt jobb på. Ska dit på måndag eftermiddag/kväll och provjobba. Spännande då det är något jag aldrig sysslat med tidigare. Se hur det går!

Hoppas även de ringer från bemanningen i kommunen. Pratade med dem i förmiddags och de skulle kolla upp om det fanns fler platser för mig där jag kan gå bredvid på och hoppa in extra. Hoppas de hör av sig idag annars slutar det väl med att jag får ringa dit på måndag..:)

//Sofie




1 kommentar:

SoffiZ-Oliwer och Towas mamma sa...

sooffiz@hotmail.com

Vore jättesnällt! :)