24 mars 2012

Mysdag med Familjen!

Haft en härlig Lördag! Inte gjort ett skit mer än nödvändigt. Eller jo jag satt med alla papper och räkningar i morse och så rev jag bland Leahs urvuxna kläder som ska säljas. Fotade och gick igenom vad som fanns i gömmorna:)

Råkade somna och sova middagslur tillsammans med Leah också. Precis som det ska vara en ledig dag:)

Fått upp studsmattan till Hugos stora glädje! Men vi upptäckte att det blåa skyddet som ska vara runt om studsmattan var trasigt. Så jag hade planerat och åka in till Biltema i morgon och köpa nytt då jag av en slump såg att de sålde såna där. Men se turen var på vår sida. Vi var och skulle handla lite smått till ikväll på Kvantum och vad har de väl liggandes där?Jo precis sådana skydd och rätt mått var det också! Perfekt!

Nu är det bara skyddsnät som borde köpas...Men de är svåra och få tag på samt att de kostar ju nästan lika mycket som en ny studsmatta. Dessutom såg jag i en undersökning att de där näten kan vara mer farliga än göra nytta som man tror. Jaja hittar vi ett nät så kommer vi köpa ett. För det känns ju trots allt tryggare med än utan:)

//Sofie

Inga kommentarer: