19 mars 2012

En nitlott...

Och det jobbet var timvikariat det också. Konstigt då de inget sa om det när jag pratade med dem i telefon och det stod inget om det i annonsen heller. Det enda jag hade förstått var att det handlade om en deltids tjänst. Precis som de sagt och precis som det stod i annonsen.

Så fort de sa att man skulle få anställning som timvikarie sa jag att jag inte var intresserad. Har redan timanställning på andra platser jag trivs bra på så att dra in ett ställe till, där jag dessutom både får sämre betalt och måste pendla till, kändes inte alls lockade.

Bajs. Bara och börja leta igen. Ringa, söka och höra sig för. Någon gång så...

Jag kanske skulle prova den här taktiken? Jag som ALDRIG köper lotter annars kanske har turen med mig om jag faktiskt provade och köpte en...Eller så drar jag väl en nitlott. Igen.

//Sofie





Inga kommentarer: