27 mars 2012

Köttbullarna är utbyta!

Idag blir det falukorv till makaronerna:) Och sallad så klart! En är väl nyttig:) Väntar bara på sambo och barn som borde komma hem när som. Ja typ nu. Låter som att bilen parkerar på uppfarten.

Sen i eftermiddag ska jag och Cissi in till Linköping en sväng. I Lugn och Ro utan alla våra barn. Det kan vara skönt det med ibland:)

Men på torsdag och fredag är jag ledig (som det ser ut nu) så då ska vi hitta på skojigheter bara jag och barnen. Se vad vi gör för något.Får fråga Hugo och se vad han vill göra. BusFabriken lär jag förmodligen få till svars. Om någon annan där ute känner för att åka dit kan ni ju säga till:) Roligare att åka dit med någon mer vuxen/barn:)

Nu tror jag allt jag hör någon ropa mamma.

På Återseende!

//Sofie

Inga kommentarer: