30 mars 2012

Smörgåstårtebak

Här hemma bakas (eller heter det lagas?) smörgåstårta. Pontus mamma är här och hjälper till. Vi ska ha kalas imorgon kväll. Pontus blir ju hela 25 år på söndag. Det måste ju firas! 
En början till smörgås tårta har vi här:) Det blir gott när det blir klart. Har även förberett Kattens Tårta som vi också ska bjuda på imorgon också. 

Mår förtillfället rätt okej. Fick sova en stund på eftermiddagen och det var välbehövligt. Jag och Leah sov:) Tog ju i och för sig en till ipren men jag hoppas det värsta ska släppa av. Så tråkigt och ligga inne och inte känna sig bra när solen strålar utanför fönstren. 

Nu ska jag fortsätta kolla på "Barnen i Bullerbyn" men Hugo och Leah. Det är roligt med alla djuren. Och de gamla bilarna (=häst med vagn).

//Sofie

1 kommentar:

Kusin sa...

Den där Kattens tårta är egentligen en härlig brittisk dessert som heter Banoffe Pie.
I Löööve it! Min kompis Lesley brukar alltid få göra en åt mig när jag hälsar på ^^,