18 mars 2012

Promenad Med Poker

Hittade denna bilden från våren 2009, tre år sedan. Så liten och så söt mammas kille var:)
Jag och Poker har gått långpromenad. Skönt skönt. Försökte vara social med Jennie undertiden jag ändå gick och inget annat hade för mig men ack nej det ville hon inte. Se om vi kan få till en telefondejt någon annan dag istället:)

Sov en stund sen när jag kom hem. Plockat och grejat här hemma. Tvättat och andra roligheter. Nu ska vi åka och våldgästa Krille och Sarah och se hur de har det nu när det flyttat in i sitt renoverade hus igen.

Får barnen leka lite med Emma också. Passar perfekt och rasta av dem samtidigt:)

Finns inget som gör barn så trötta som när de får leka med varandra. Det är så bra för då vet man att de somnar skapligt ikväll.

"Äkta Människor" visas ju ikväll. Sista avsnittet. Spännande! Dock missade jag sist det gick men jag har fått en snabbresumé av Pontus. Har vare sig tid eller ork och sitta framför datorn och kolla på gamla avsnitt. Det slutar ändå bara med att jag går och pysslar med annat...Lättare och kolla på en TV än dator tycker jag:)

//Sofie

Inga kommentarer: