26 mars 2012

Vet ingenting!

Det är så jobbig då vi inte kan planera någonting för sommaren... Vi vet inte hur det blir med Pontus jobb. Förmodligen blir han inte uppsagd men Pontus vill inte vara kvar och söker jobb för fullt. Kommer han få nytt jobb vet vi inte alls hur det blir, kommer han börja innan semestern eller efter?  Blir han kvar på sitt nuvarande är planen att han ska ta ut all sin semester plus pappaledighet och under den tiden hinna med och renovera det vi tänkt på huset samt försöka hitta ett nytt jobb. Men som sagt vi vet ju inget.

Jag har i alla fall fått lite mer klarhet i två saker. En av sakerna är vilka veckor jag kommer få jobba i sommar. Det andra är att jag förmodligen kommer få tid för operation i maj månad. Inte april som de sa först. Men det är inte helt säkert det heller så åter igen. Vi vet inte.

Hatar och inte veta. Jag vill kunna planera! Speciellt nu när jag sitter med ledighetslapparna för sommaren till dagis. De ska vara inlämnade senast fredag. Och vi vet ingenting...

//Sofie

1 kommentar:

Jennie sa...

Blää, förstår att ni tycker det är svårt! (Läs omöjligt)..