29 mars 2012

Hejsan Hoppsan!

Här hemma har vi verkligen haft en slappardag. Varit hemma och inte gjort ett skit. Inte ens dammsugit som jag verkligen borde ha gjort. Grusigt värre i vårt hem är det just nu.

Vi drog en sväng till en lekpark och där fick barnen leka av sig. Det jobbiga är bara att Leah ska ju prova på allt Hugo gör och allting är inte riktigt anpassat för en 2åring. Så det blev en massa tjafs och bråk om sånt men annars var det toppen att rasta av barnen lite där:)

Vi åkte sen och lunchade tillsammans med Pontus. Jag är fortfarande mätt. Kan bero på att jag var ju bara tvungen att smaka av deras äppelpaj som man fick till efterrätt. Då tog det stopp i min mage sen:) Barnen däckade sen när vi kom hem. Jag med. Och nu sitter vi och väntar på att fina Pontus ska komma hem. Det ni:)

Japp så är läget här förstår ni.

//Sofie

Inga kommentarer: