28 mars 2012

Så var det Onsdag igen:)

Bara några dagar kvar till helgen. Det tycker vi om:) Hugo och jag sitter och kollar på barntv. Leah sover fortfarande. Jag satt i telefon med Emelie i går kväll och klockan hann nog bli närmare 23 innan vi hade pratat klart haha. Men jag sov gott sen. Som sagt det är skönt när man kan få prata ostört ibland:)

Planerna för i dag är dagis och jobb. Jag jobbar hela dagen och kvällen. Ska hinna med och gå promenad med Poker och kanske ett litet pass på gymmet innan jag börjar jobba. Som vanligt. Alltid stress innan jag ska börja jobba de här passen. För det jag ska hinna med under dagen måste hinnas med på den korta tiden mellan dagislämning och innan jobbet börjar. Jag slutar ju så sent så när jag väl slutat vill jag bara hem.

Skulle behöva dammsuga också för herregud vad grusigt det blir! Ändå dammsuger jag varje dag numer men det hjälper ju föga...

Dessa fina burkar fyndade jag för endast 35 kr inne på IKEA igår. Så fina! Och Billiga, då kan man ju inte låta bli:)
//Sofie

Inga kommentarer: