19 mars 2012

Nu så är det lunchtime!

Dagen har gått alldeles för fort! Redan lunch. Här sitter jag med min numer standardlunch. Makaroner och Köttbullar. Gott, enkelt och ännu har jag inte tröttnat på det:)

Har varit och lämnat barn på dagis, tränat, storhandlat mat, bäddat rent i sängar, eldat i pannan, tvättat flera maskiner tvätt, röjt undan alla leksaker som av någon konstig anledning hamnar lite varstans...

Ska på jobb sen senare i eftermiddag. Innan dess måste jag hinna med en promenad med min PokerFejs också. Men vilket väder vi har fått!Vad är det här? I morse snöade det och nu när man kollar ut genom fönstren så är det strålande sol och, klarblå himmel! Men låt er inte luras för allt i världen. Snorkallt är det, 2 plusgrader och blåst i från helvetet. Herre min gud. Och allt detta bara för jag plockade undan alla vinterkläder igår och stortvättade dem. Jag lovar, det är därför.

Nu ska jag äta min goda måltid.

//Sofie

Inga kommentarer: