24 mars 2012

Papper Hit och Papper Dit

Sitter och har betalat räkningar samt sätter in alla papper där de ska vara. Roligt värre. Speciellt efter att Leah målat med spritpenna i två av våra pärmar på alla pappren som sitter där i. Snyggt.

Dagen började tidigt här hemma. Halvsex vaknade Hugo på ett sjuhelvetes humör. Fy säger jag bara. Och såklart väckte han Leah. Och såklart är båda barnen trötta nu igen. Och såklart kan de inte somna om en liten stund. Men förtillfället lyckas Pontus hålla dem på bra humör med att bygga klossar. Vi får väl se hur den här dagen blir.

Igår när jag skulle åka till jobbet så fick Pontus bränslestop med sin bil. Som tur var har han en så snäll sambo som hjälper honom och bogserar bilen till bensinmacken. Fick jag prova på och bogsera också för första gången. Det gick det med:)

Nu ska jag återgå till alla mina papper innan Leah gör det med spritpennan igen.

//Sofie




1 kommentar:

SoffiZ-Oliwer och Towas mamma sa...

Det är lite olika hur många tävlingar jag deltar i, beror på hur man ska göra för att delta och hur mycket ork jag har. Jag har vunnit massor på sista tiden, men det går i vågor.

Tävlar man inte så vinner man inte ;)