26 december 2013

Biotajm!

Det är inte ofta men ibland, typ en gång om året, så går jag på bio. Ikväll är det "hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" som ska ses. Spännande då jag tyckte boken var väldigt bra. Pontus, jag, Gunnar och Krille å Sarah som ska gå och se den. Mamma och pappa är hemma med Hugo och Leah undertiden.

Annandagen har annars varit bra den också. Fick med mig Pontus till ikea för att köpa en hylla till Leahs rum. Visade sig att den var på rea också när vi kom dit så det var ju en glad överraskning. Nu börjar Leahs rum bli klart känns det som. Eller klart renoveringsmässigt har det ju varit länge men innan jag fått till det med möbler å förvaring så är det nu rummet känns som klart. Sånt tar tid tycker jag. Har jag ingen klar bild över det så får idéerna komma med tiden så rummet blir så bra som möjligt. Ta det lite pö om pö eller hur det nu är man säger:-)

Nu ska fejjan sminkad och hårborsten få jobba så jag inte skrämmer slag på nån:-)

//Sofie

Inga kommentarer: