09 december 2013

Heldag i Linköping

Som titeln på inlägget lyder så har jag varit på vift i Linköping hela dagen tillsammans med Emelie. Vi var och gjorde oss fina i håret på Emelies kompis salong. Blev ingen jätteförändring men en välbehövligt uppfräschning! Är jättenöjd:-)

Efter frisörbesöket blev det en runda på stan. Och vet ni? Jag kom inte hem med några kläder till barnen utan bara till mig själv! Det hör inte till vanligheterna men två tröjor lyckades jag hitta. Vi hann även med en lunch på stan och sen en vända ut till IKEA. Jag införskaffade en sista gardinstång till Leahs rum och Emelie lyckades hitta sin sista julklapp.

Haft en kanonbra dag men det har varit intensivt så blir sängen skapligt ikväll då det är jobbdag imorgon. Samla ny krafter och förhoppningsvis mindre hostningar inatt. Natten till idag var bedrövlig men men bara 9 dagar kvar på medicinkuren...

//Sofie

Inga kommentarer: