03 december 2013

Hostattack nummer 7656

Eller nåt sånt. Den här dagen har varit bedrövlig. Fick stanna bilen i panik när jag skjutsade barnen till dagis för att jag hostade så mycket. Dessa hostattacker slutar ofta med att jag kräks upp massa slem men sen är det liksom bra. Tills nästa attack kommer.

Gick bra under tiden jag jobbade då var det inte så hostigt som tur var. Men imorgon måste jag ringa vårdcentralen för den där hostmedicinen kan ju köra upp sig någonstans.

Annars har väl dagen varit bra. Ska upp tidigt imorgon och jobba så ska väl lägga mig tidigt ikväll och sova. Så jag får några timmar sömn i natt.

Ingen rolig bloggtext och inga roliga bilder att vissa. Min blogg underhåller verkligen en tisdagskväll som denna. Mest gnäll men så är det ibland. Det får ni leva. Och jag med.

Puss på er!

//Sofie


Inga kommentarer: