23 december 2013

Uppesittarkväll

Det var längesen sist jag satt å spelade bingolotto såhär dan före dopparedagen. Tror det var julen när Hugo var bebis som jag sist spelade. Det var i alla fall så längesen så jag inte förstod hur jag skulle öppna lotten först. Sist jag spelade var det  bara å veckla upp lotten men nu förtiden är de inbrottssäkra:-)

Haft en väldigt bra 23:de december. Pontus jobbade kortdag, jag har fått köpa och fylla på mitt efterlängtade förråd med md produkter, städat av här hemma, tvättat, pratat med Jennie i telemanicken, Gunnar har varit på besök och delat ut paket till barnen, betalat räkningar, ätit taco och fikat har också hunnits med här hemma.

Nu åter till min lilla bingolott. Det går dock inget bra men hoppas på att det vänder. Annars finns risken att jag somnar här i soffan...:-)

//Sofie

Inga kommentarer: