15 december 2013

Nu har medicinen börjat ge resultat

Det här är tredje natten på rad som jag kan sova utan att ha bunkrat upp under huvudet/ryggen med massa kuddar. Hostan är som bortblåst på nätterna. På dagarna är den också i stort sätt borta förutom om jag anstränger mig (typ går promenad) då kan jag fortfarande få hostattacker. Det där med träning får jag vänta med ett tag till. Tyvärr, det kliar lite i kroppen. I alla fall så jag kan gå ut med hunden men snart så. Har några dagar till kvar på kuren som jag ska äta innan jag vågar mig på att prova att göra något mer ansträngande.

Ska alldeles straxt bege mig av för söndagens pass på jobbet. Går delad tur även denna dagen så slutar ikväll. Sen imorgon har jag i alla fall sovmorgon! Jobbar kväll då så alltid nåt:)

Hoppas alla får en fin tredje advent! Kom just på att jag jobbat/jobbar nästan alla advent i år. Första advent jobbade jag, ledig andra, jobbar nu idag på tredje advent och sen jobbar jag även nästa söndag. Men hellre jobba alla advent och få vara ledig jul:-)

Bla bla bla bla bla bla bla bla bla...Vet inget mer och skriva nu. Tyvärr!

Tjilivippen på er!

//Sofie

Inga kommentarer: