10 december 2013

Datorjävel

Ahh vad trött man blir på datorer som ballar ur...satt och skulle skicka iväg en grej och hela datorn får spelet! Orka. Försöker starta om den nu så hoppas den vill börja fungera igen.

Har jobbat idag och tjaaaaa vad var jag gjort mer? Massa såna där måste saker här hemma ni vet. Lekte affär med Leah också men tyckte inte det var roligt längre när jag inga pengar fick att handla för då Leah bara skulle ha alla själv. Lilla pengamaniska minimänniskan som hon är...

Kollat på julkalendern både på Tv:n och webben.  Dagens avsnitt båda gångerna. Hugo garvade så högt när det gick på barnkanalen så jag kollade en gång till på webben utan störningsmoment. Sicka barn jag har:-)

Hepp ska göra mig i ordning för sängen. Jobbelijobbdags imorgon också.

//Sofie

Inga kommentarer: