28 december 2013

Kusinerna bus

Idag har Hugo och Leah fått leka och busa av sig rejält. Vi var bjudna på mat hemma hos Pontus föräldrar där även syskon med barn var på besök. Fem huliganungar var den yngsta på 1 år och den älste på 5 år. Det gick i ett. Blev dock lite kaosartat när Linus gjort en rejäl olycka i blöjan så Hugo nästan kräktes medans hans syster kräktes flera gånger om.

Så det kan bli!

Jag har ätit mig komamätt på apelsinris. Så himla gott! Flera år sedan sist jag åt det så nu passade jag på att trycka ner allt jag kunde i magen och lite där till. Bäst jag rör på mig ordentligt imorgon om jag ens ska ha en liten liten möjlighet att kunna förbränna alla de kalorierna:-)

Imorgon bär det av på äventyr med familjen R-Q då vi ska besöka Leos lekland med barnen. Förresten det kanske inte kommer vara några problem att lyckas förbränna de där extra kalorierna imorgon ändå:-) brukar vara fullt ös medvetslös när man är på lekland.

Bäst att ladda batterierna. God natt på er!

//Sofie

Inga kommentarer: