05 december 2013

Överfullt väntrum men vart är all personal?

Sitter på vårdcentralen å väntar å väntar å väntar å väntar lite till...folk väller in i väntrummet så det är smockat men inte en enda har blivit uppropad för att få träffa nån läkare. Helt otroligt. Sjukvården i ett nötskal. I alla fall här i stan.

Hoppas verkligen det blir min tur snart suttit här i snart en timme och då hade jag en bokad tid. Tur jag slutade skapligt från jobbet idag. Åka och hämta Hugo och Leah på dagis sen. Se om det blir saffransbullebak idag istället. Se vad barnen är på för humör:-)

Jodå så är det. Ska fortsätta bläddrar i en av skvallertidningarna som ligger här. Som förövrigt är nästan året gamla. Det motsvarar en evighet i kändis och skvaller världen:-) men men.

Jo en annan sak kan jag ju berätta!  Tappade min telefon i en skurrhink idag och trodde jag skulle dö där ett tag. Men icke. Den fungerar precis som vanligt! (Vad jag vet ännu). Tur tror jag det kallas. Eller kvalitétsprodukt. Samsung ska det va!

//Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad sa dom om dig på vc sen då?? //Emme