15 september 2014

Det blir inte alltid som man tänkt

Och nu syftar jag inte på valet:-)

Leah och jag har varit själva hemma idag medans Hugo varit i skolan. Jag tänkte ge mig på att försöka åka till gymmet med Leah. Alltså jag skulle träna och Leah sitta snällt vid ett av borden och underhålla sig med lite allt möjligt vi tagit med. Det gick sådär. Eller det gick inte alls. Min fyra åriga dotter var inte alls intresserad av att sitta snällt och pyssla med sitt medan hennes mor tränade. Suck...jaja det var ju värt ett försök.

Blev att åka och göra några ärenden på stan istället och sen hem för att laga lunch. Tvättat och bäddat rent i alla sängarna. Rensat och städat i skogarderoben nere i källaren. Så ja lite har jag fått gjort men träning blir det ingen av idag då jag sen börjar jobba i eftermiddag.

//Sofie

Inga kommentarer: