24 september 2014

En ledig dag väntas

Åh imorgon är jag ledig. Vet inte när jag var ledig en vardag sist så det ska bli skönt. Ska ju jobba fredag, lördag, söndag, måndag sen så då kan det ju bara skönt att få ladda upp batterierna lite.

Hade en liten idé om ett pass på gymmet men det hanns inte med. Får se om jag kan ta det imorgon istället. Jobbade länge och var tvungen att handla mat efter jag slutat så klockan var rätt mycket innan jag var hemma igen. Pontus har varit hemma med barnen idag då Hugo hade studiedag så då passade han på att få vara hemma med dem en heldag.

Pontus han drog på fotbollsträning efter jag kommit hem så vi byte bara av varandra. De har match i helgen och det kan bli årets sista om de förlorar. Vinner de går de till kval så då blir det lite mer matcher vilket i sin tur skulle resultera i att renoveringen av datarummet och trappan skulle skjutas upp ytterligare lite till. Vågar jag skriva att jag hoppas på förlust? Haha elak jag är:-) Men det skulle vara skönt om vi hade gjort klart trappan och datarummet till jul men men vi får väl se.

Nu ska jag umgås med min käre make som just kom hem.

Tjingeling på er!

//Sofie  

1 kommentar:

Elin sa...

Jag tycker det är dåligt med bilder på mina favoritbarn i den här bloggen! ;)