07 september 2014

Fejat och Grejat

Så skönt att vi kom hem igår på en lördag och så skönt att vi kom hem rätt skapligt. Vi hann packa upp allt, börja tvätta, handla mat och fylla på i skåpen...så idag kan vi bara ladda inför vardagen som börjar på allvar igen imorgon. Hugo och jag har just skrivit färdigt det sista i hans resedagbok som han fick med sig från skolan. Han har målat och jag har skrivit lite om vad vi gjort under semestern:-)
 
Pontus är ute och klipper gräset och barnen leker med sina leksaker som de verkar saknat en massa. Själv ska jag snart bege mig ut på promenad ihop med Cissi. Behöver röra på fläsket igen efter en vecka med all in clusive där det serverade alldeles för god glass:-)

//Sofie
Hugo och Erik köpte matchande bakettröjor på Rhodos och Leah och jag köpte klänningar i samma stil. Försökte föreviga det hela. Gick sådär..:-) 

Inga kommentarer: