24 september 2014

Kvarg och vitamindryck

Måste bara tipsa om två favoriter jag har. Det ena är arlas milda kvarg med vanilj och blåbärssmak och det andra är vitamin well.

Jag älskar vitamin well dryckerna! Roligare än vanligt vatten och nyttigare än andra drycker man köper på flaska. Ja vanligt vatten är ju bäst men ibland blir ju det lite tråkigt och man vill ha något annat att dricka. Tada! Vitamin well:-) Den nya smaken med rabarber/jordgubb är den godaste hittills enligt mig. Ett tips. Jag köpte vitamin well första gången när jag körde lågkolhydrat kost då de inte innehåller vare sig många kcal eller kolhydrater. De ska ju även innehålla en massa bra saker men trots det så är de faktiskt goda ändå:-)

Ett annat tips på något gott är arlas mild kvarg. De säljer dem billigt på Ica den här veckan så jag köpte för att prova något nytt. De var jättegoda båda två! Perfekt mellis. Ger lite variation till bananpannkakorna jag annars brukar göra:-)

Lite tips så här på onsdags kvällen!

//Sofie

Inga kommentarer: