26 september 2014

Knäckebröd och kvarg

Består min fredagsmiddag av här i min ensamhet. Jag har jobbat men kom hem för ett tag sedan. Pontus är iväg på bowling med jobbet och Hugo och Leah sover över hos Jocke och Tina. Det är väldigt tyst här. Imorgon ska de vara ute hos Pontus föräldrar hela dagen och hjälpa till med båtupptagning och på kvällen ska de alla sova över där. Utom jag som ska jobba. Men jag är inte bitter...:-)

Vi hade en trevlig stund i Mjölby förut idag. Träffade Elin och var på stan en sväng. Elin var barnvakt åt en kompis lilla kille och Leah fick köra barnvagnen. Det var poppis.

Hon fick även några nya kläder att uppdatera sin garderob med. Hon har väldigt mycket sommarkläder så behöver rensa ur där sen. Kläderna vi hittade var både på rea och så hade jag rabattkuponger så det blev billigt och bra!

Blev även en fika för fröken på hennes favorit kafé. Sen bar det av hemåt för att hälsa Hugo välkommen hem från skolan. Japp så är det.

Nu ska jag se vad dumburken har att erbjuda innan mina ögon stängs igen för natten.

//Sofie


Inga kommentarer: