23 september 2014

Maten var visst inte klar än

Trodde maten var på g här men det dröjer visst en liten stund till så då kan jag ju ägna min blogg ytterligare lite tid:-)

Förutom att vi firar att vi stått ut med varandra i hela 8 år idag så har dagen bestått av jobb, en sväng på stan för att inhandla en grej och löprunda ihop med Emelie. Löprunda som även resulterade i lite kantareller! Tur det var kallt så vi hade våra jackor med fickor på oss så vi hade något att lägga dem i:-) Roligt att springa en ny runda också.

Hugo har varit på utflykt med skolan idag så han var så nöjd när jag hämtade honom. Även att hans vantar brunnit upp. Var ett annat barn som råkat kasta in dem i elden när de skulle grilla. Som jag förstod det hade de lekt så det var inte med flit men klasskompisens mamma ringde faktiskt hem hit i eftermiddags och bad om ursäkt och ville köpa ett par nya vantar till honom. Tur det var ett par billiga vantar från Ullared och inga dyra som blev förstörda.

Nu är visst köttet klart så jag ska stänga ner den här mackapären nu. På återseende kära vänner!

//Sofie  

Inga kommentarer: