29 september 2014

Tröttmössa

Nu är årstiden här som gör mig manisk trött. Är så himla trött på kvällarna så jag vet inte vad. Nej aldrig att jag känner den här "tunga" tröttheten på våren eller sommaren. Den här tröttheten kommer med hösten. Ljusterapi kanske vore något för mig? Eller börja med lite vitamintillskott? Rör på mig gör jag ju redan regelbundet och äter allsidigt gör jag också.

Jaja nog om det. För den här gången:-)

Har jobbat idag och sen varit på utvecklingssamtal på Hugos skola. Pappa kom och passade barnen undertiden så både Pontus och jag kunde gå och  vi fick bara höra gott om vår lille kille♥ Han trivs så bra i skolan. Han har många kompisar och vill lära sig allt och lite till. En vetgirig liten kille vi har. Hoppas det håller i sig hela skoltiden:-)

Nu ska jag ta tag i tvätten innan jag somnar. Jippie!

//Sofie

Inga kommentarer: