11 september 2014

Full rulle hela dagen lång!

Precis hemkommen från föräldramöte på Hugos skola. Mycket information och mycket att ta in så huvudet mitt är trött nu.

Pontus är iväg på en jobbgrej men Jocke var snäll och passade barnen under tiden. De sover gott och det ska jag med göra snart. Upp för jobb tidigt imorgon igen. Rätt jobbigt att börja tidigt hela veckan men men snart är det helg och då väntas massa roligheter:-)

Var och tränade förut idag. Körde stenhård träning för ben och rumpa. Kändes inte så smart när jag sen skulle cykla för det tog bara stopp. Så slut i benen. Kommer kännas imorgon men det är ju bara skönt. Är bara glad att jag mådde fin fint när jag vaknade imorse så jag kunde träna idag.

Bjuder på hela gänget från när vi var på Rhodos för att pigga upp inlägget lite:-)

//Sofie

Inga kommentarer: