16 september 2014

Fotbollsavslutning

Det var ju den här tisdagen det var avslutning på fotbollen och inte förra gången som jag trodde. Så i eftermiddag/kväll har vi varit iväg på det. Soligt och fint väder hade vi. Det blev föräldramatch bland annat. Pontus var med och spelade mot Hugos lag och jag mot Leahs. Kände att det var lagom nivå för mig att möta ett gäng tre-fyra åringar. 6 åringarna skulle jag inte haft en chans emot:-)

Idag har dagis och fritids haft stängt så barnens farmor har varit snäll och varit barnvakt idag när vi jobbade. Hade verkligen fullt upp på jobbet. Trodde jag skulle hinna med att träna så jag hade tagit med träningsväskan för att hinna med ett pass på gymmet men tji fick jag. Får göra ett nytt försök imorgon igen.

Haha när vi kom hem från fotbollen förut började återigen diskussionen med våra barn om att de skulle duscha. De hatar att duscha. Hugo gjorde en deal med Pontus. Kunde han göra fem mål på honom så skulle han slippa duscha. Han står i dushen precis just nu:-)

//Sofie

Inga kommentarer: