22 september 2014

Seghjärna

Gaah vad irriterad jag blir på mig själv! Jag skulle jobbat kväll idag men så var det en jobbarkompis som ville byta så jag har jobbat dagtur istället. Nu slog det mig att då kunde jag ju följt med pappa på hockey ikväll ändå nu när jag inte behövde jobba kväll. Kolahjärna jag har ibland. Blir så trött...jag har ju inte varit på nån match än. Illa, illa! Men ska boka in en annan match som jag säkert kan gå på. 

Jag och Pontus har suttit och vikt tvätt framför "Albert och Herbert" istället:-)

Efter jag slutade idag möte jag upp mamma en sväng på stan. Gjorde lite ärenden innan vi åkte och hämtade hem ena barnet på fritids och det andra på förskolan. Roligt när mormor följer med och hämtar. Mamma följde även med hem en sväng.

När sen Pontus kommit hem så drog jag och tränade. Gick riktigt bra trots den rikliga mängden folk som trängdes där. Imorgon ska jag försöka ta mig ut på en löprunda bara det inte regnar och blåser som det gjort idag. Herregud vilket skitväder det varit...nu är hösten här. För er som kanske ahr missat det:-)

//Sofie
Inget bättre att bjuda på i bildväg en ännu en egobild framför spegeln tagen innan jag skulle till träningen:-) 

Inga kommentarer: