25 september 2014

Skiva lite granna

Varit ledig hela dagen men ändå inte varit inne här tidigare idag. Så vad har jag då gjort när jag inte prioriterat bloggen min? Tja jag har hunnit med att handla ännu mer mat. Upptäckte att det var massa som fattades som inte kommit med på inköpslistan igår så var och kompletterings handlade lite. 

Hunnit med att träna och städat huset. Så skönt att ha det gjort! Städat alltså. Ja tränat också i och för sig. Svärföräldrarna var även på besök i eftermiddags. Pontus bjöd på sin egengjorda ostkaka som de inte fått smaka på innan. Barnen körde järnet med farmor och farfar. Det var ju ett tag sedan sist de träffades så det var fullt ös. 

Började kolla på "Lyxfällan" nu men till och med jag börjar tröttna på det programmet. Då är det illa. 

Såg att Elin efterlyste mer bilder på Hugo och Leah. Kan meddela att jag frågade Leah om jag fick ta en bild för Elin ville det men fick då till svar:"Men vill hon se mig får hon faktiskt komma hit":-) 

Så tyvärr inga fina bilder på trollen i det här inlägget heller! Se om hon ändrat sig imorgon kanske:-) 

//Sofie 

 

1 kommentar:

Elin sa...

Alltså Leah <3