21 september 2014

Träff med en gammal vän


Idag har jag umgåtts med den här bönan. Vi räknade ut att det var 3 år sedan sist vi sågs så det var på tiden att vi äntligen träffades igen. Bilden är dock från 05 inte från idag:-)

Mina barn vet jag inte riktigt vad det var med men det var fullt ös under hela tiden Jenny var här. Vi lagade lunch ihop och sen blev det en massa prat hela eftermiddagen lång. Riktigt trevligt var det så vi bestämde att vi skulle göra om snart igen. Snart som i att inte låta det gå tre år tills nästa gång.

Pontus har ägnat sig åt fotbollsspelande hela dagen. Han skulle ha spelat en match men fick hoppa in och spela två. Förhoppningsvis kommer han hem snart. Barnen sover och egentligen skulle jag vika tvätt. Men orkar inte!

Imorgon är det återigen dags för jobb och gå upp sådär tidigt igen. Helgerna går för fort! Tror inte jag är ensam om att tycka det:-)

//Sofie


Inga kommentarer: