27 september 2014

Ensam ikväll igen

Usch vad det är tomt och tyst när man kommer hem på kvällen och inte ens katten är hemma. Poker är också ute hos svärföräldrarna så inte ens hans glada svansviftningar kom och möte mig när jag kom hem nu ikväll.

Men men ska snart hoppa ner i sängen och sova för imorgon är det jobbdags igen. Har gått delat idag men går dagtur imorron så det känns bra.

Var ju ledig en stund mitt på dan så jag passade på och drog till gymmet en sväng för att slippa sitta här ensam hemma och glo. Jag fick vara ensam på gymmet istället. Var en till när jag kom men han hade nästan tränat klart så sen fick jag vara där helt själv resten av tiden. Och då var jag där ändå i över en timme. Det har nog aldrig hänt innan att jag varit ensam ett helt träningspass tidigare.

Satte just på ett avsnitt av "Albert och Herbert" för att fördriva kvällstiden lite.

Natti Natti på er!

//Sofie
Bilder på mina fina små troll som Magdalena tog hösten för två år sedan. Tiden går för fort! 

Inga kommentarer: